12 Ιουν 2011

«ΝΑ» Μ@Λ@ΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΣ!!!!!!!


Από τον Μιχάλη Λαγάνη.


Το διάβαζα, το ξαναδιάβαζα ... " Ενοίκιο στην εφορία θα κληθούν να πληρώσουν πάνω από 2.5 εκατομμύρια κάτοικοι οικιών και οικοπέδων άνω των 100.000 ευρώ, σύμφωνα με το νέο πακέτο έκτακτων μέτρων που θα παρουσιάσει σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο ο Υπουργός Οικονομίας Γιώργος Παπακωνσταντίνου".

"Δεν μπορεί. Αυτοί οι άνθρωποι παίζουν με τη νοημοσύνη μου" , σκέφτηκα.
Γιατί με διδακτορικό και τόσες περγαμηνές ηλίθιοι δεν μπορεί να είναι.. Ούτε ζουν μέσα σε γυάλα. Στην Εκάλη, την Κηφισιά, το Καστρί και τη Νέα Ερυθραία το κλίμα μπορεί να είναι πιο ξηρό και εύκρατο, απ’ ότι  στο υπόλοιπο Λεκανοπέδιο.


Αλλά όταν κατεβαίνουν νοτιότερα, δεν μπορεί, το κοκαλάκι τους θα την αισθάνεται την "υγρασία''. Όσο χοντρόπετσοι και αν είναι.
Μα είναι δυνατόν οι τεχνοκράτες ένοικοι (sic) του κτηρίου στην Οδό Νίκης να πιστεύουν ό, τι υπάρχουν πολλά σπίτια στην Αθήνα, που κοστίζουν λιγότερο από 100.000 ευρώ ;
Εκτός και αν αναφέρονται σε τρώγλες, ποιμνιοστάσια, πλυσταριά και τροχόσπιτα !!!

Γιατί θέλετε να μου "γκρεμίσετε το όνειρο" ; Δεν έχετε ακούσει την παροιμία " που την κεφαλήν κλίνε" !

Να δουλεύω σαν το σκυλί για να πληρώσω το στεγαστικό, που όταν καταφέρω - αν το καταφέρω – να το ξεχρεώσω το πιθανότερο είναι να με ανεβάζουν και όχι να ανεβαίνω τις σκάλες για να μπω στο σπιτάκι μου..
Είμαι αγνώμον το παραδέχομαι.. Εδώ άλλοι κοιμούνται στα παγκάκια και διαμαρτύρομαι εγώ που έχω την 70 τ.μ. σπιταρόνα μου (sic), στην Κυψέλη, τις Τζιτζιφιές, τα Καμίνια και το Μενίδι.. ;
«Έλα εδώ κύριε. Σπίτι δεν ήθελες ; Θα πλερώσεις » !

«Μα….». Δεν έχει «μα» ! Όπως θα δεχθείς και τη μείωση στο μισθό και θα πεις και ευχαριστώ που δεν είσαι άνεργος,
• Θα σκάσεις και τα τέλη κυκλοφορίας για να μην σου χώσουν κλήση και σου πάρουν το δίπλωμα,
• Θα περιμένεις στην ουρά όχι για «συσσίτιο» αλλά για να σε εξετάσει ο γιατρός με τη ξινισμένη φάτσα στο ΙΚΑ και ας σου κρατάνε κάθε μήνα σχεδόν το μισό μισθό, για ασφαλιστικές εισφορές.
• Θα κλειδώνεσαι στο σπίτι σου στις 11 το πρωί, γιατί δεν ξέρεις ποιος μπορεί να σε επισκεφτεί στα καλά καθούμενα .
• Θα αναγκάζεσαι να ξυπνάς στις 5 για να πας το παιδί στο σχολείο, επειδή δεν προέβλεψες όταν αγόρασες το σπίτι ό, τι το γειτονικό δημοτικό σχολείο ήταν «υπεράριθμο»,
• Θα πληρώνεις «χρυσό» νερό, ρεύμα και τηλέφωνο και θα αγχώνεσαι μην στο κόψουν από τον πρώτο μήνα καθυστέρησης (σ.σ. γιατί ο ιδιώτης επενδυτής δεν θα αστειεύεται)…

Και από το πρωί έως το βράδυ τα «αντικειμενικά» μέσα μαζικής ενημέρωσης θα σε ενημερώνουν για τους κινδύνους που ενέχει η μη καταβολή της δόσης του δανείου, το «φάντασμα της δραχμής» και η χρεωκοπία.

Χθες γυρίζοντας από το Σύνταγμα, και αφού είχα εκτονώσει την αγανάκτησή μου κοίταξα τα χέρια μου.. Αυτά που τόση ώρα έκαναν τη γνωστή κίνηση προς τη Βουλή, φωνάζοντας «κλέφτες» !
Μόνο που αυτή τη φορά έστρεψα τις παλάμες προς τα μέσα. Και φώναξα όσο πιο δυνατά μπορούσα, μπας και με ακούσω… «ΝΑ Μ@Λ@ΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΣ» !
Υ.Γ. Αντιλαμβάνομαι ό, τι το ύφος του κειμένου δε συμβαδίζει με όσα έχετε συνηθίσει στο 3040glam.blogspot. Υπόσχομαι να επανέλθω… Αφού όμως πρώτα βγάλω από μέσα μου την ….ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου