9 Απρ 2011

Μπούρου μπούρου με τον ΠΟΥΡΟΥ

Από τον Στάθη Πουρουτίδη.

Γεια σας.
Επέστρεψα πάλι για να κάνω το γνωστό ΜΠΟΥΡΟΥ ΜΠΟΥΡΟΥ μου.
Έχω πάλι να γράψω πολλά.
Έχω και τον ασυμμάζευτο, τι να κάνω; 
 Πάμε λοιπόν.

 

Θα ξεκινήσω με βόλτες στο Κολωνάκι και με την Πόπη Διαμαντάκου που την πήρε το μάτι μου στην πατριάρχου Ιωακείμ. Έχω να σας πω ότι οι ματιές μας όταν διασταυρώθηκαν ένα χαμόγελο έσκασε και από τους δυο. Την ιδία μέρα είδα και τον Λάκη Γαβαλά. Βρεθήκαμε σ’ ένα παρτυ και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με το στυλ του και φυσικά το τσαντάκι του. Εκεί και ο γνωστός μακιγιέρ Αχιλλέας Χαρίτος που είχα να τον δω πολύ καιρό. Ας ξεσκονίσω όμως και τα τηλεοπτικά δρώμενα ……

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ
Τι ήταν να βγει και να μιλήσει το κορίτσι μας για το διαζύγιο της πριν μια εβδομάδα. Την φάγανε , την μάτιασαν και να, πνίγηκε.




Δείτε το βίντεο:

Αχ, βρε Ελένη μου , μια χαρά είσαι βρήκες τον ΜΑΤΕΟ και περνάς μια χαρά. (γιατί σαν τον έρωτα τίποτα)
Βεβαία η βασίλισα της πρωινής ζώνης έχει και έναν μεγάλο καημό τι; Ο γιος της , ο Άγγελος θέλει να πάρει μέρος στο reality μαγειρικής για παιδιά.
«Πάω σπίτι και μου λέει ο Άγγελος: «Μαμά πάρε τηλέφωνο στο Mega, θέλω να πάω στο Master Chef Junior ,του λέω παιδάκι μου ο πατέρας δουλεύει στον ΑΝΤ1 κι εγώ στον Alpha κι εσένα θα σε στείλουμε στο Mega; Τι θα πάρω να πω; «Γεια σας είμαι η κυρία Μενεγάκη και ο γιος μου, ο Άγγελος Λάτσιος, θέλει να πάρει μέρος στο «Master Chef Junior;» Δεν γίνονται αυτά».
Δείτε το απολαυστικό απόσπασμα:

Να τα μας , ο Γιάννης τα έχει φτιάξει τα κανάλια. Έτσι Ελένη έτσι, πες τα , γιατί ναι χώρισε ,γιατί ναι ερωτεύτηκε , αλλά ο Γιάννης – είναι Γιάννης.
ΕΛΕΝΗ ΓΕΡΑ …..
πηγή gossip tv

Είμαι στο ALTER , To ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ είναι στον αέρα και παίζουμε  μια αποκαλυπτική συνέντευξη της Ντόρας Μπακογιάννη.  Για πρώτη φορά μίλησε για το πώς είναι ως γιαγιά , για το πώς περνά το 24ωρο της, για την φιλαρέσκεια  , αλλά δεν έκρυψε και την αγάπη που έχει στο καλό φαγητό και ιδιαίτερα στα μακαρόνια.
Για δείτε:

Μια γυναίκα δυναμική , πρόεδρος κόμματος , με στόχους, μα πάνω απ’ όλα άνθρωπος. Να πω ότι η συνέντευξη αυτή είναι από την εκπομπή anevaseto του TV MAKEΔΟΝΙΑ( ΣΚΙΖΕΙΣ ΚΑΡΑΜΙΧΑ ΘΕΑΑΑΑΑ ) και να στείλω τους χαιρετισμούς μου στον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟ ξέρει αυτός.
…..και στο anevasetoblogspot.com

To δράμα της έζησε και αυτή την εβδομάδα η Ελεονόρα Μελέτη. Το κορίτσι μας έβαλε ψεύτικα μαλλιά για να εμφανιστεί στο dancing και έτσι άρχισε ο Γολγοθάς της.
Γιατί σου λέει καλά τα έβαλα , καλά χόρεψα , καλά εντυπωσίασα με την μακριά ξανθιά μου μαλούμπα , αλλά τώρα ήρθε η ώρα να τα βγάλω.
Που να ήξερε όμως ότι οι κόλλες δεν φεύγουν τόσο εύκολα. Άρχισε λοιπόν το τρίψιμο.

Δείτε το βίντεο:
Αυτά είναι παιδιά. Προβλήματα που έχει ο κόσμος. Μα 12 φορές πως δεν έμεινε κουρούπα πάλι καλά. (αν και μεταξύ μας ,εμένα μου αρέσει το κοντό, νομίζω ότι της πάει καλύτερα )
Πηγή gossip tv

Η Ρούλα Κορομηλά μέσα από την ραδιοφωνική εκπομπή της ξεσπά! To άκουσα και έπαθα σοκ.
Για πάρτε μια γεύση:
«Καθόμαστε και ασχολούμαστε αν μια παρουσιάστρια είναι μυώδης ή όχι… Δεν κοιτάμε το ζητούμενο πώς αυτή που κάθεται στον καναπέ και λέει για την μυώδη και την χοντρή… μπορεί να ψοφήσει» είπε χαρακτηριστικά η Ρούλα!
Και αυτό ήταν μόνο η αρχή…!

«Θα φορέσω το βρακί μου ανάποδο στο πρώτο Greek Idol! Θα φορέσω ότι με κάνει να νιώθω καλά, ωραία, άνετα… χωρίς να δώσω λογαριασμό σε καμία υπέρβαρη τηλεκριτικό να ασκήσει σχόλιο πώς είμαι. Η γυναίκα του 2011 μεγαλώνει, δεν γερνάει! Άλλο το μεγαλώνω και άλλο το γερνάω… Και με σορτς θα βγω και με σούπερ μίνι και με κολάν και… όποιος αντέξει… Μιλάτε στην Ρούλα Κορομηλά που έχει περάσει αυτά που έχει περάσει, που έχει δει και πως είναι τα θυμαράκια το πως θα είναι, όπα μην ξεχνιόμαστε ας ξανασυστηθούμε πάλι».
Για δείτε κιόλας:

Όλους τους πέρασε γενεές δεκατέσσερις.
Τι την Γερμανού ,τον Γεωργαντά;  Εγώ τι να πω τώρα ε; θα πω Ρούλαααααααααααααα είσαι μοναδική ,θεά , όταν μιλάει η Ρούλα οι άλλοι πρέπει να σιωπούν γιατί ξέρει καλά και πολλά. Μα πάνω απ’ όλα η Ρούλα ξέρει να ζει.

Ας περάσω και Αθηνά Οικονομάκου που  έγινε μοντέλο και ανέβηκε στην πασαρέλα για τον Βασίλειο Κωστέτσο... Η ηθοποιός μπορεί να χαμογελούσε πάνω στο catwalk και να έδειχνε πολύ επικοινωνιακή , αλλά τόσο πριν από την επίδειξη όσο και μετά δεν ήταν σε διάθεση να μιλήσει στον δημοσιογράφο του Star που ήθελε να πάρει μια δήλωση της.
Δείτε το βίντεο:

Παιδιά λίγο να συνέρθουμε. Έλεος δηλαδή δεν ξέρετε κυρία Οικονομάκου πως ότι ανεβαίνει κατεβαίνει, δεν πιάσαμε τον παππά από ….. ( .....) και το παίζουμε και DIVA. Τι άλλο θα ζήσουμε , τι άλλο; ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ ΛΙΓΟ …..
Πηγή freegossip .grgossip tv – δελτίο star
 Ευγενία Μανωλίδου και ας της πει κάποιος, η κάποια ότι δεν τραβάει και δεν πρόκειται να κάνει νούμερα η εκπομπή της. Αυτή τη φορά, καλεσμένη στην εκπομπή της Ευγενίας Μανωλίδου ήταν η Κατερίνα Γκαγκάκη, η οποία πήγε στην εκπομπή για να στηρίξει την παρουσιάστρια και να συζητήσουν για τα χαμηλά νούμερα της εκπομπής.
Η Ευγενία την ρώτησε για τα άσχημα νούμερα τηλεθέασης και για ποιο λόγο παίζει η εκπομπή την συγκεκριμένη ώρα. Τι απάντησε η Κατερίνα Γκαγκάκη; Της είπε ότι πρώτη φορά βλέπει μια παρουσιάστρια που αντιμετωπίζει έτσι τα χαμηλά νούμερα και που προσπαθεί τόσο πολύ για να φτιάξει την εκπομπή, ενώ δήλωσε πως όλα τα μέσα σέβονται την Ευγενία και την εκπομπή και στο τέλος η εκπομπή θα βγει κερδισμένη.
Δείτε το video:
Δηλαδή ήμαρτον και έλεος μαζί. Κουραστήκαμε μαντάμ , φτάνει. Τι άλλο θα κάνεις ; ε; Δεν ξέρω τι να πω παιδιά με την μπουμπούκα που μπλέξαμε και κάνει τα πάντα για να βρίσκεται στο προσκήνιο.
Πηγή gossip tv – freegossip.gr

Η Μαριέττα Χρουσαλά καλεσμένη στην εκπομπή «10 με 1 μαζί» μίλησε και για την πεθερά της, που όμως όπως είπε δεν την αποκαλεί έτσι , αλλά όταν αναφέρεται σε εκείνη την αποκαλεί "μητέρα του Λέοντα" και όταν της μιλάει την φωνάζει "κυρία Μαριγώ", γιατί στο μυαλό τους το "πεθερά" παραπέμπει στο "κακιά πεθερά" ...

Δείτε σχετικό βίντεο:

Μάλιστα ότι να ναι η κατάσταση. Μας δουλεύουν παιδιά , δεν εξηγείτε αλλιώς. Μαριέττα όταν δηλαδή χορεύατε στο ΑΒΕΡΩΦ, τι της έλεγες : κυρία Μαριγώ θα σύρετε το χορό, ε;
Όταν τρώτε τι της λες: κυρία Μαριγώ μου περνάτε το αλάτι , ε;
Τι να πω τι ; Φανταστείτε τώρα να ξυπνάς το πρωί στο σπίτι (το φτωχικό) της οικογένειας ΛΕΜΟΥ και να θες να πας τουαλέτα. Να τρέχεις , να συναντάς την Μαριγώ και σφαίρα να πρέπει να πεις καλημέρα κυρία Μαριγώ και να συνεχίσεις να πας στη δουλεία σου.( υπερβάλω αλλά μου αρέσει ).
Ας μαζευτούμε λέω εγώ …..

Και ήρθε η ώρα να την κάνω ….. τα λέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου