2 Απρ 2011

Μπούρου μπούρου με τον ΠΟΥΡΟΥ


Από τον Στάθη Πουρουτίδη.
Πόσο μου λείψατε αγαπημένοι φίλοι και φίλες δεν φαντάζεστε. Έχω να σας αποκαλύψω και πάλι πολλά...


Και με τι άλλο θα ξεκινήσουμε ε; Με μπουζούκια. Ναι ξαναβγήκα με τους συνήθεις ύποπτους από το ALTER (Κολοβός, Καρλιάμπα, Λασπά, Μανουσακίδου) , κάποιες quest star εμφανίσεις (Εύη Γιαρκιά και Δήμητρα Δάρδα) και ένα φιλικό μου ζευγάρι ( Δημήτρης Μίκαιτς και Χρύσα Ζέρβα ασβέ ξεσάλωσε η Χρύσα). Επίσης να δηλώσω πως δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να με ξανά αφήσουν να μπω στο ΜΕΓΑΡΟ ποτέ (με έχετε καταστρέψει).
Το πρόγραμμα λοιπόν είχε αυτή τη φορά ΕΜΠΑΤΗ North ( να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Τζώρτζια Συρίχα που παντα με προσέχει ). Εκεί λοιπόν εμφανίζεται ο Αντύπας που είναι απλά τέλειος. Τέτοιο κέφι , τέτοιο χορό , δεν φαντάζεστε. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ένα τραγούδι του, που πραγματικά έχει γίνει σουξέ το « ΓΑΜΑΤΑ ΦΙΛΕ ΓΑΜΑΤΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ». Πρώτη φορά είδα κόσμο να κάνει έτσι για τραγούδι σε μπουζούκια (είναι και επίκαιρο καθώς μιλάει για τα λεφτά που φάγανε). Πρέπει να πάτε.!!!!!!!!!
Νυχτοπερπάτησα και στο Villa Mercedes (τι ωραία που πέρασα ). Καταρχήν να σας πω ότι μας ετοίμασε μια υπέροχη βραδιά ο Ηλίας Πανταζόπουλος (πάντα μας περιποιείται και πάντα μας προσέχει και τον ευχαριστώ άλλωστε τρίτη και πέμπτη ο Ηλίας κάνει τις καλύτερες βραδιές ).

Εκεί λοιπόν εκτός από εμάς του ALTER βρέθηκαν και άλλοι , και διάσημοι, καθώς είχε τα γενέθλια του ο Νίκος Γεωργιάδης .
Eίχε καλέσει τους καλούς του φίλους, ανάμεσα τους  η Μαρία Μπεκατώρου με τον σύζυγο της τον Αντώνη ( το ξενυχτάμε βλέπω Μαρία και ετοιμάζουμε και κρεμμυδάκια έμαθα master chef junior βλέπετε ) , η Χριστίνα Παππά,  η Βάνα Μπάρμπα , ο Νίκος Παπαδάκης  που καθόταν κοντά στην  Κατερίνα Καινούργιου (πιο όμορφη από ποτέ ) ,ο Μάκης Τσέλιος , η φίλη μου Έλενα Γκρέκου με νέο look και να σας αποκαλύψω ότι εδώ και ένα χρόνο το Ελενάκι πάει σε δραματική σχολή και ετοιμάζεται για να ανέβει στο σανίδι (κράτα γερά).
Η αμακιγιάριστη Σάσα Μπάστα έκανε εμφάνιση σε σημείο που δεν την αναγνώρισα.
Ο Χάρης Σιανίδης που δεν σταμάτησε να μας πειράζει (Xάρη ωραίο στυλ είχες χθες ).
Και ο Μιχάλης Ροδόπουλος, ο φίλος και συνεργάτης στο TV WEEKEND ήταν στο Villa (οπότε καταλαβαίνετε αρχίσαμε τα ωπα μας και τα δώσε ….. άρε Μιχαλιό κάψαμε καρδιές πάλι).
 Όλα αυτά φυσικά υπό την μουσική της Ναταλίας Γερμανού που έδωσε ρέστα.

Και συνεχίζω με Νίκο Μουτσινά που ξανά επέστρεψε στην Ελένη του, την Ελένη Μενεγάκη. Παιδιά έλεος, βαρέθηκα αυτό το πράγμα μια φεύγει ο Νίκος από την Ελένη για να πάει στον Αρναούτογλου, μια για να παρουσιάσει εκπομπή με τη Κατερίνα Ζαρίφη ( επίσης βαρέθηκα που ξανά αγαπηθήκαν και αυτές ) ,την άλλη ξανά φεύγει γιατί δεν προλαβαίνει και τώρα πάλι στον καφέ. Όπως είπε ο Μουτσινάς  δεν μπορεί να κάνει μακριά της και ο ίδιος την χώρισε για να τον παντρευτεί. Νίκο μου πόσο θυσία γίνεσαι ? πόσο? Όλα γίνονται για τα μάτια της ωραίας  Ελένης. Όλο αυτό το πήγαινε έλα μου προκαλεί ναυτία ας αποφασίσουν μεταξύ τους γιατί θα αρχίσω να φαντάζομαι πολλά( και η δική μου φαντασία οργιάζει Νίκο-Ελένη μου).
Η Ελένη βέβαια έδωσε και συνέντευξη που ξεκαθάρισε τα περί διαζυγίου της για πρώτη φορά. “Τον Γιάννη τον γνώρισα στα 27 μου χρόνια. Τον ερωτεύτηκα και τον αγάπησα πολύ. Ήμουν σίγουρη ότι είναι ο άντρας με τον οποίο μπορώ να ζήσω για όλη μου τη ζωή, να δημιουργήσω οικογένεια. Για αυτό τον λόγο άλλωστε ξεκίνησε ο γάμος μας. Ζήσαμε μαζί 13 χρόνια, πολύ όμορφα χρόνια, επαναλαμβάνω με τα προβλήματα που μπορεί να έχει ένα ζευγάρι που αποκτά σε σύντομο διάστημα τρία παιδιά, που εργάζονται και οι δύο σε πολύ απαιτητικές δουλειές, στις οποίες δίναμε πολύ χρόνο και ενέργεια. Φτάσαμε σε ένα σημείο που χάσαμε κάποια κομμάτια. Έτσι ήρθε το τέλος. Μη με ρωτήσετε να πω κάτι άλλο, γιατί αυτό αφορά μόνον εμένα και τον Γιάννη. Κανέναν άλλο”, ανέφερε χαρακτηριστικά η Ελένη Μενεγάκη σε συνέντευξή της στο “Life & Style”.

Όσον αφορά το δελτίο τύπου, με το οποίο ανακοίνωσαν το διαζύγιό τους, η ίδια είπε: “Κατ’αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι ουδέποτε είχαμε επικοινωνιολόγους ή ό,τι άλλο γράφτηκε, οι οποίοι μας συμβούλεψαν τι πρέπει να κάνουμε. Με τον Γιάννη κρίναμε ότι έτσι έπρεπε να κινηθούμε, ακριβώς για να προλάβουμε όλες αυτές τις ανακρίβειες που θα μπορούσαν να διοχετεύονται από τα ΜΜΕ και να δώσουμε μια απάντηση οι ίδιοι για αυτό που μας συμβαίνει. Ο λόγος ήταν ένας και μοναδικός: Θέλαμε να προστατευθούν τα τρία μας παιδιά. Έτσι πιστεύαμε. Τώρα, εάν τελικά λειτούργησε διαφορετικά, αυτό δεν έχει να κάνει με εμάς. Όσο κι αν αυτό το περίφημο δελτίο τύπου προκάλεσε σχόλια, πρέπει να πω ότι ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο τρόπο”.

Στο ενδεχόμενο να ξανά ντυθεί γαμπρός ο Γιάννης Λάτσιος, εκείνη ανέφερε το εξής: “Θέλω να είναι ευτυχισμένος με οποιονδήποτε τρόπο επιλέξει εκείνος. Το ότι χωρίσαμε δεν σημαίνει πως έπαψα να τον αγαπώ”.

Ενώ, για τη νέα της σχέση και τον σύντροφο της Ματέο Παντζόπουλο δήλωσε: “Όσοι ενδιαφέρονται για 'μένα νομίζω ότι μπορούν να διαβάζουν τα πάντα στο πρόσωπό μου. Τους ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον, είμαι καλά, έχω ξαναβρεί τους ρυθμούς μου, έχω διευρύνει τα ενδιαφέροντά μου κάνω κι άλλα πράγματα που με ευχαριστούν, έκανα φίλους που έχουν τελείως διαφορετικά ενδιαφέροντα και τρόπο ζωής από εμένα και έχω έλθει κοντά σε απλά πράγματα που μπορεί και να κρύβουν την ουσία της ζωής”.

Για τους ανθρώπους που βρέθηκαν στο πλευρό της τις δύσκολές ώρες του χωρισμού, σημείωσε: “Υπήρξαν γυναίκες που στάθηκαν κοντά μου, όπως η Νατάσα Θεοδωρίδου και την ευχαριστώ δημόσια για αυτό, είτε είναι μαμάδες από το σχολείο, που έβλεπαν την αγριότητα που επικρατούσε έξω από το σπίτι και μου έλεγαν για παράδειγμα, φέρε τα παιδιά στο σπίτι να παίξουν. Υπήρξαν κι άλλες που κράτησαν μια διακριτική στάση που μου συμπεριφέρονταν σαν να μην είχε συμβεί κάτι, ακριβώς γιατί δεν θέλησαν να με ενοχλήσουν. Και αυτό στήριξη είναι.
Ενώ δήλωσε πως «Μόλις βγήκα από ένα γάμο δεν ξαναπαντρεύομαι.»
Μάλιστα, η Ελένη μπορεί να άργησε να μιλήσει αλλά όταν το έκανε , ξεκαθάρισε τα πάντα. Για το μόνο που στενοχωριέμαι είναι που ο ΜΑΤΕΟ δεν θα ντυθεί γαμπρός. (και θα ήταν ωραίο ζευγάρι).
Ευγενία Μανωλίδου ….. τι να κάνει και αυτή , για να ανεβάσει τα νούμερα τηλεθέασης έβαλε τον Τρύφωνα σαμαρά να την κουρέψει.
Όμως τίποτα κατρακυλούν. Και την ώρα που την ψαλίδιζε ο Τρύφωνας είπε το εξής : «ξέρεις πόσοι θα ήθελαν να με κουρέψουν γουλί».
 Τι να σου πω και εγώ , για να το λες και κάτι θα έχεις κάνει. 
Κουρούπι η μπουμπούκα. Δες το βίντεο.


Α τι ωραία φτύνει η μαέστρος . Τι τρόπος τι τακτ τι …τι να πω. Αυτή είναι η σον σον Ευγενίτσα.
Βέβαια το κορίτσι αφού βλέπει πως επιτυχία δεν κάνει ,ξεκίνησε και η ίδια να σχολιάζει τα χαμηλά νούμερα λέγοντας πως η εκπομπή της δεν τραβάει. Αχ πόσο μ’ αρέσει που έχει "Γνώθι σαυτόν". Μαζέψου όμως  και εσύ λίγο γιατί εντάξει μας το είπες μια μας το είπες δυο φτάνει όμως δεν τραβά η εκπομπή σου κυρία μου τέλος ότι και να κανείς. (ΟΥΥΥΥΥΥΦΦΦΦΦ)
Το άκουσα και αυτό παιδιά μου και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας , η γνωστή παρουσιάστρια  Έλενα Παπαβασιλείου δήλωσε: «Με τρομάζει και με ανησυχεί το δικό μου μέλλον στην τηλεόραση. Μεγάλωσα στην Γερμανία και όταν ήρθα στην Ελλάδα ένιωσα ότι ξαναγεννήθηκα. Τώρα σκέφτομαι πως αν κάτι πάει στραβά, ίσως να επιστρέψω πίσω».
Και έρχομαι να πω κρίμα και άδικο που το κορίτσι έχει τέτοια απόφαση πάρει. Πόσο με στεναχωρείς δεν ξέρεις. Η κατάσταση σου φταίει όχι κάτι άλλο. Είπε και αυτή κάλλιο πρώτη στο χωριό, παρά δεύτερη στην πόλη και μας ήρθε αλλά ούτε αυτό της έκατσε ….. κάθε κατεργάρης στο πάγκο του πλέον παιδιά …..
Πηγή gossip tv
Ζέτα Μακρυπούλια και η εμφάνιση της στο τελευταίο LIVE του DANCING. Θα δηλώσω χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος ( που το έχω άφθονο ) πως μου άρεσε το κορίτσι με την περούκα και τις ψεύτικες ωφέλειες. Ξέρω καλά ότι σε πολλούς δεν άρεσε καθόλου και το θεώρησαν πολύ δεύτερο αλλά εμένα μου έκανε κάτι. Άλλωστε τα ιδιαίτερα δεν ταιριάζουν σε όλους , μόνο σ’ αυτούς που τολμούν και τα κάνουν. Και η Ζέτα είναι σε τέτοια φάση, ζωής , που τολμάει, μην ξεχνάτε πως πέρασε δύσκολα , έπιασε πάτο και τώρα ξανά γεννήθηκε.( να πω και μπράβο στον κομμωτή τον θεό Βασίλη Μπουλούμπαση)

Οντότητα – Τρύφωνας Σαμαράς
Τον λατρεύω γιατί δεν σταματά πουθενά. Άσε που έχει γίνει  Talk of the Town είναι παιδιά ο καλύτερος.
Στο τελευταίο DANCING λοιπόν, είπε την ατάκα που τσάκισε πολλούς και πολλές, ο τρυφωνακος είπε ‘’ μου πηγαίνει περισσότερο το αντρουά καθώς δεν μου αρέσει το τσαχπίνικο.
Δείτε το βίντεο:      
Πραγματικά του βγάζω το καπέλο. Αυτό σημαίνει να είσαι ακομπλεξαριστος άνθρωπος. Οι  δήθεν  δεν επιζούν παιδιά. Απόλυτε κομμωτή συνέχισε γερά.

Ναι ναι το διάβασα και αυτό. Σε πρόσφατη συνέντευξή της, αποκάλυψε πως της αρέσει να τρώει για πρωινό συκωτάκια με σαλάτα.
Ο λόγος για την Έρρικα Πρεζεράκου, η οποία αποκάλυψε μια από τις περίεργες συνήθειες που έχει. Μου ήρθε βέβαια μια αναγούλα αλλά οκ το έσωσα. Μπράβο στο κορίτσι μας. Σου λέει να ξυπνήσω να τσακίσω τα συκώτια και μετά να δεις ενέργεια που θα έχω. Δεν είναι κακό , μήπως να το κάνω και εγώ ; ε; κάτι περισσότερο θα ξέρει η γυμνάστρια.


Λευτέρης Πανταζής και τα λόγια είναι περιττά δείτε τι και πως τραγουδάει. Είναι απιστευτοοοοοοοοοοοοοοοοοος

Πραγματικά τον προσκυνώ. Τι στυλ, τι ύφος , τι προφορά , τι γλώσσα του σώματος , μου έφτιαξε την διάθεση. Λευτέρη γεραααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και λέω να κλείσω μ’ ένα εκπληκτικό τραγούδι ενός καλού φίλου του ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΩΖΟΥ τίτλος του κομματιού ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ.
Αξίζει να το ακούσεις , πίστεψε με.

ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ …..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου