30 Απρ 2011

Μπούρου μπούρου με τον ΠΟΥΡΟΥ και τους βασιλιάδες.


Από τον Σταθη Πουρουτιδη.



Αγαπημένοι μου φίλοι πόσο μου έχετε λείψει δεν φαντάζεστε αλλά τι να κάνουμε , η ζωή αυτά έχει, φουρτούνες και μετά η θάλασσα γίνεται λάδι και μετά πάλι τα ίδια , αλλά εμείς συνεχίζουμε και κοιτάμε μπροστά. 

Ξεκινώ λοιπόν αυτό που ξέρω να κάνω καλά.


Και αρχίζω με τον βασιλικό γάμο του πρίγκιπα Ουίλιαμ και της  Κέιτ Μίντλετον (πλέον Αικατερίνη )που  ενώθηκαν εις σάρκαν μίαν.
Το μόνο που θα πω είναι έλεος παιδιά , βαρέθηκα. 
Αυτό που μας απέδειξε  σε όλους μας αυτός ο γάμος είναι ότι δεν έχουμε να ασχοληθούμε με τίποτα άλλο ,παρά μόνο αν η Ελισάβετ ντύθηκε καναρίνι για να πάει στην τελετή, πόσο ουρά είχε το νυφικό , τι καπέλο φόρεσε η Γκαμήλα και η ξινή Βικτώρια Μπέκαμ.

Πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τις τόσες χιλιάδες κόσμου που περίμενε έξω από το παλάτι να δει πως θα την φιλήσει ο πρίγκιπας ( τι ξενέρωτο , τι μπλιαχ ,πάθος δεν υπάρχει παλικάρι). 

Αλλά και με τα 3.000.000 ελλήνων που παρακολούθησαν τον γάμο , τέλος πάντων δεν περιγραφώ άλλο.( δεν το χω με τέτοια παραμύθια που μόνο παραμύθια δεν είναι.)




Ρούλα Κορομηλά – Ελένη Μενεγάκη (δυο βασίλισσες που ξέρουν να πετούν τα βέλη τους σύμφωνα με το πρωτόκολλο)
Επεισόδιο 5.432 για της δυο ξανθιές του ALPHA. H Ρούλα λοιπόν βρέθηκε καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου και είπε να σφάξει με το γάντι. Σχολίασε με τον δικό της τρόπο την επιλογή της Ελένης να μην πηγαίνουν οι παίχτες του Greek Idol αμέσως μετά την αποχώρηση τους στην δική της εκπομπή, αλλά σε αυτή της Ναταλίας Γερμανού...
Στην συνέχεια μίλησε και για την ανοιχτή πρόσκληση που έχει η Ρούλα για την εκπομπή της και τα «καρφιά» έπεφταν βροχή... και όλα αυτά με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. (βέβαια και ο Πέτρος Κωστόπουλος την τσιγκλούσε την Ρούλα. Αυτά είδε και άκουσε η Ελενίτσα και βγήκε στην εκπομπή της και απάντησε για όλα. 
Δείτε το βίντεο:  




Είδατε το κορίτσι τα ξεκαθάρισε. Την έχει πιάσει και τα ξεκαθαρίζει τα πράγματα δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω. Και ναι ,και αυτό , και αν η Ρούλα αποφασίσει ότι θέλει να έρθει εγώ είμαι εδώ. Πόσο αγαπημένες είναι τελικά;

Πηγή gossip-tv – freegossip.gr




ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ
Ε, δεν θα χτυπούσε η κυρία των τιμών. Το λατρεμένο κορίτσι δεν έχει πλέον εκπομπή αφού δεν τράβαγε το θέμα και μπήκε ένθετο στην εκπομπή 10-1 μαζί. Μεταξύ μας είναι μια εκπομπή με την Ευγενίτσα που έχει και καλεσμένους τον Σπύρο και τον Γιώργο. Και όχι τίποτα κουβάλησε και το νάζι και νιάου και αχ και βαχ.  Δεν τους αφήνει να σταυρώσουν λέξη και μπουρου μπουρου , χειρότερη από εμένα είναι. Δεν σταματά με τίποτα. Βέβαια να πω ότι τα παιδιά , τσίμπησαν κάποια νουμεράκια , αλλά μην φανταστείτε και τίποτα τρελό. (μπουμπούκα , όλα καλά;). Βλέπω το 7-1 από την νέα σεζόν να έρχεται και κάποιοι (γιατί όλοι δεν θα μείνουν) να προσπαθούν να κάνουν κάτι.




Περνώ και στη φίλη, λατρεμένη Κατερίνα Ζαρίφη. Το κορίτσι μου τι τραβάει τι ; δεν φαντάζεστε. Δείτε λοιπόν το βίντεο που ο γυμναστής ‘’κάθετε κάτω από την Ζαρίφη»


Δεν υπάρχει η Κατερίνα. Δεν φοβάται να τσαλακωθεί, δεν φοβάται να αφεθεί, να περάσει ωραία, να γελάσει , να κάνει αυτό που πραγματικά θέλει. Βέβαια λάτρεψα και Ελένη η οποία ίδρωσε – βοήθησε – αγωνίστηκε για να τα καταφέρει το κορίτσι λάστιχο και τα κατάφερε και μπράβο της. Τι γέλιο , πραγματικά έριξα εκείνο το πρωί, δεν δεν πραγματικά.



Η είδηση που μας συγκλόνισε.

Είμαι σπίτι και πίνω τον καφέ μου , ήρεμος και χαλαρός ,όταν ακούω την Ναταλία Γερμανού να μιλάει για  την στύση γνωστού έντεχνου τραγουδιστή. Στην αρχή λέω δεν άκουσα καλά , όμως το συνεχίζει. Δείτε και εσείς το απόσπασμα. 

Μα καλά και αυτός τι ζήτησε συγγνώμη. Ανθρώπινο είναι και αυτό, συμβαίνει παντού και στις καλύτερες οικογένειες. Υγεία δείχνει παιδιά και όπως λένε και στην πατρίδα μου την Λάρισα ‘’ σούζα το αλογάκι’’. Αχ Ναταλάκι σε όλα τα καλά πρώτο τραπέζι πίστα σε βρίσκω.
Πηγή freegossip.gr




Κατάθεση συναισθημάτων είχαμε και από την Τατιάνα Στεφανίδου. Η παρουσιάστρια δήλωσε στην εκπομπή της πως: «Εγώ στα δεκαέξι μου  είχα δράματα και κλάματα. Ήμουν ερωτευμένη μ’ έναν τριαντάρη και εκείνος με έφτυνε. Μιλάμε για πολύ φτύσιμο. Εγώ είχα πέσει στα πατώματα και έκλαιγα». Μπράβο της , εντάξει παιδιά όλοι μας έχουμε πέσει στα πατώματα για έναν έρωτα και όχι μόνο στα δεκαέξι αλλά και στα τριάντα και στα σαράντα. Είναι ωραίος ο έρωτας άλλωστε.
Πηγή star.gr



Θέλω να στείλω την θετική μου ενέργεια και την αγάπη μου στην Μαρία Ηλιάκη , γιατί περνά δύσκολα και πραγματικά θέλω να τις στείλουμε δύναμη. Δεν χρειάζεται να γράψω κάτι παραπάνω , όλοι καλώς η κακώς τα έχουμε βιώσει αυτά και είναι ζόρικες οι στιγμές αυτές. Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

  

Αυτά λοιπόν , τα λέμε σύντομα. 
Να στείλω τους ένδοξους χαιρετισμούς μου στην Πάρνηθα και συγκεκριμένα στην μονάδα της αεροπορίας (ξέρουν αυτοί , ΓΙΩΡΓΟ να είσαι καλά), αλλά και στον Παναγιώτη Αργυρόπουλο, στέλεχος (μεγάλο-στέλεχος) της νεολαίας της Δημοκρατικής Συμμαχίας που εντάξει δεν μπορώ τα κομματικά, αλλά είναι φίλος και προσπαθεί –αγωνίζεται και έχει όρεξη για δουλεία, και ανανέωση. 
Αυτούς τους ανθρώπους τους στηρίζω.
Γεια σας τώρα ….. και να πάτε στον Πάνο Κιάμο τα σπάει ( δεν αποκαλύπτω τίποτα άλλο).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου