5 Μαρ 2011

Λιάνα Κανέλλη: «Αποφάσισα στη ζωή μου να μη γίνω θέαμα».

Από την Χριστίνα Αλαμάνου.

Η Λιάνα Κανέλλη βρέθηκε στο «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου και μίλησε με το δικό της ξεχωριστό τρόπο για την πολιτική αλλά και για την τηλεόραση.


Στη διάρκεια της συνέντευξης αποκάλυψε πως ψάχνει δουλειά στην τηλεόραση τα τελευταία δύο χρόνια αλλά δεν βρίσκει: «Ως φιλοξενούμενη δεν κοστίζω τίποτα, κάνω και τα νούμερα, και έτσι λένε “γιατί να την προσλάβουμε, αφού έρχεται και μας κάνει το σόου τζάμπα;”», ενώ συμπλήρωσε πως η ίδια ήθελε να φύγει από την τηλεόραση αλλά εξαιτίας της πολιτικής κατέληξε να εμφανίζεται περισσότερο.  

Έχοντας μία μεγάλη καριέρα στην τηλεόραση, δεν θα μπορούσε να μη σχολιάσει την κατάσταση που επικρατεί αυτή την περίοδο στο συγκεκριμένο Μέσο: ‘’…δεν μπορώ να παίζω με σκαλέτα που κάνουν άλλοι. Για να έχουμε τηλεθέαση πρέπει να αποφασίσουμε τι καλλιεργούμε, το καλύτερο ή το χειρότερο των ενστίκτων μας; Εγώ όταν βλέπω τον Αυγερόπουλο ή τον Βαξεβάνη δεν πιστεύω πως κάνουν κάτι κακό ή εμπορικό. Αν όμως έχεις την επιλογή του μεσημεριανού, γυρνάς σπίτι ταβλιάζεσαι στον καναπέ και ανοίγεις το χαζοκούτι, αυτό λες τηλεθέαση εσύ σήμερα;’’

Σε ερώτηση που δέχτηκε από τον Πέτρο Κωστόπουλο σχετικά με τις φήμες για τη συμμετοχή της «Dancing With the Stars II» εκείνη απάντησε :  ‘’ Το διάβασα και εγώ το σενάριο για το “Dancing”. Είμαι χορευταρού, αρκεί να το κάνω και να το νιώθω από τα μέσα μου. Το να κάνω την αρκούδα που της βαράνε τον ντέφι, δεν υπάρχει. Πρόταση δεν δέχθηκα ποτέ, το έγραψαν και δεν με πήραν καν να με ρωτήσουν. Είναι εκμετάλλευση και τζάμπα διαφήμιση. Αποφάσισα στη ζωή μου να μη γίνω θέαμα!’’.

Η Λιάνα Κανέλλη σχολίασε και το φαινόμενο Μανωλίδου.  «Τη Μανωλίδου δεν την ξέρω καθόλου τη γυναίκα — τώρα νομίζω πως έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση από το να διευθύνει μία ορχήστρα αραιά και πού στο Πεκίνο».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου