5 Μαρ 2011

Σκέψεις ενός αναγνώστη

Από τον Στάθη Πουρουτίδη.


Είμαι εγώ και τι κάνω;
Τίποτα αυτή είναι η απάντηση όπως ποτέ δεν έκανα τίποτα για εμένα μοναχά για τους άλλους …..για τους άλλους που πάντα ήμουν εντάξει που ήμουν εκεί που πέθαινα και πεθαίνω ακόμα γι αυτούς αλλά ως εδώ.

Κουράστηκα να με σιχαίνομαι να ελπίζω σε κάτι που δεν έρχεται γιατί δεν έρχεται αλλά εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω εγώ που από μικρός είχα κάτι που οι άλλοι δεν το είχαν μια ωριμότητα που δεν ταίριαζε με την ηλικία μου μια ζωή που δεν έζησα απλώς την υπηρέτησα και τώρα τις πετώ στα  μούτρα  την απέχθεια και το μίσος μου …..δεν φταίω εγώ το καταλαβαίνεις δεν φταίω εγώ εσύ φταις……

 ο πόνος στην ψυχή μεγαλώνει και η ζωή συνεχίζει και εγώ ως καλός στρατιώτης συνεχίζω να ρίχνομαι στη μάχη όχι γιατί το γουστάρω αλλά γιατί πρέπει αυτό το μπιπ το πρέπει πόσο με τρελαίνει δεν ξέρεις όμως θα συνεχίσω δεν θα ξανά λυγίσω είμαι καλά είμαι και ας μην έχω την αγκαλιά που θέλω τα λεφτά που θέλω και ότι άλλο
εγώ θέλω …..εγω που αποφασίζω εγώ που είμαι ένα με τον ίδιο μου τον εαυτό και όχι δυο ξεχωριστοί άνθρωποι, ήρθε η ώρα να ζήσω την ζωή που δεν έζησα ήρθε η μπιπ ώρα να πάρω αυτά που μου αξίζουν να αισθανθώ αυτά που πρέπει να νιώσω για έμενα πράγματα….. πράγματα που ικανοποιούν μόνο την πάρτι μου για μια φορά
βαρέθηκα ακουουού...ς φτάνει δεν φταίω εγώ όχι ας πληρώσει ο πραγματικός ένοχος αυτός που με έκανε έτσι βρες τον και δώσου την τιμωρία που του αξίζει …..ναι ας πληρώσει επιτέλους…..

δεν μπορώ  άλλο φτάνει θα θελα όλα να φύγουν και να ζω, να ρουφήξω τη ζωή να ανασαίνω ελεύθερος, με μια εκπνοή ευχαρίστησης .Η ζωή είναι τόσο απλή κ εμείς την κάνουμε βουνό όχι ρε όχι δεν σκύβω άλλο το κεφάλι φτάνει …..
το μόνο που ζητώ πια είναι μόνο υγεία μόνο και τη ζωή την κρατά εγώ στα χεριά μου ως εδωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωώ..
ε και το κλάμα να με ανακουφίσει …..
όλα είναι απλά όλα , εμείς τα κάνουμε θάλασσα


Σας το παραθέτω έτσι όπως μου το έστειλαν τα συμπεράσματα δικά σας.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου