19 Απρ 2011

Η Νατάσα Ράγιου δεν μασάει τα λόγια της.

Από τον Στάθη Πουρουτίδη.

Πριν από λίγες μέρες συνάντησα την καλή μου φίλη, Νατάσα, για μια χαλαρή κουβέντα για την εκπομπή στο ALTER.Μια συνέντευξη που την συζητούσαμε εδώ και αρκετό καιρό , βλέπετε η Νατάσα , τρέχει ασταμάτητα, δεν κάθεται λεπτό και όλο το αναβάλλαμε.     Κάποιος συνάδελφος είχε πει για την ίδια πως: «αυτή την γυναίκα ή θα την λατρέψεις ή θα την μισήσεις» και νομίζω πως ισχύει απόλυτα. Δεν είναι άνθρωπος που θα σου κρυφτεί , θα στο παίξει σταρ ,θα προσποιηθεί. Είναι αυθεντική , ντόμπρα. Όλοι μας θυμόμαστε την εκπομπή  ΚΕΝΤΡΙ  που παρουσίαζε και έκανε τεράστια επιτυχία. Tο ΑΝΤΙ-STAR  και πόσες ακόμα εκπομπές. Υπήρξε ρεπόρτερ και κειμενογράφος στην εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ, ήταν χρόνια στην ΕΡΤ,και σήμερα λείπει από την τηλεόραση (άποψη μου). Αν και η ίδια δεν θα έκανε τηλεόραση μόνο και μόνο για να βγει ξανά στο γυαλί (μην ξεχνάτε ότι πέρυσι συζητούσε έντονα να επιστρέψει τηλεοπτικά).

Το ραντεβού μας λοιπόν δόθηκε στο ξενοδοχείο PRESIDENT , εκείνη χαλαρή με περίμενε , πίνοντας τον καφέ της. Με εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά , και ξεκινήσαμε κάπως έτσι την συνέντευξη.
Ως Αναπληρώτρια γραμματέας γυναίκειων θεμάτων της  ΝΕΑΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, πρώην  δημοτική σύμβουλος, πρώην βουλευτής της ΝΔ (και μέλλουσα όπως της είπα) , δεν θα μπορούσα να μην αρχίσω με τα πολιτικά , την οικονομική κρίση και το τι σου λέει ο κόσμος.
….. περνάμε δύσκολα όλα είναι μαύρα , ο κόσμος είναι εξαγριωμένος και έχει δίκιο. Αν  και ο ίδιος  ο κόσμος έχει κάποιο μερίδιο ευθύνης γι αυτούς που ψηφίζει. Στάθη τα πράγματα θέλουν ριζική αλλαγή , οι βουλευτές δεν είναι για μια ζωή, πρέπει να προσφέρουν και να φεύγουν. Να έρχονται άλλοι και να δίνουν καινούργια πράγματα. Δεν είναι θέσεις για μια ζωή. Και εγώ θέλω να προσφέρω όσο μπορώ και να φύγω. Όσο γι αυτούς που τα «φάγανε» αυτό που προτείνω είναι να δεσμευτεί η περιουσία τους .
Πως βλέπεις ‘’γιαουρτόματα’’ που δέχονται τον τελευταίο καιρό οι πολιτικοί : «ο κόσμος ξέρει που τα κάνει αυτά και το γιατί το κάνει. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις .»
Την ρωτώ γιατί ασχολήθηκε με την πολιτική και μου είπε χωρίς σκέψη «γιατί είμαι ψώνιο» .Μάλιστα ο άντρας μου (Αλέξης Μετζελόπουλος ) μου είπε που πας εσύ , αφού δεν είσαι ΓΙ ΑΥΤΑ ,όμως εγώ το έκανα. Μπορεί να μην είμαι «λαμόγιο» όπως μου λέει και άντρας μου που δεν ασχολείται με τα πολιτικά και έχει αυτή την άποψη για τους πολιτικούς όμως εγώ  το ήθελα.
Κεφάλαιο οικονομική κρίση « φυσικά και με έχει αγγίξει, έχω να ψωνίσω πάνω από ένα χρόνο ρούχα , με την οικογένεια μου δεν πάμε διακοπές και φυσικά κοιτώ τις τιμές στο super market και παίρνω αυτό που είναι πιο οικονομικό, στα βενζινάδικα  να δεις , κοιτώ που έχει πιο φθηνή βενζίνη για να βάλλω. Εγώ είχα μάθει με τα λίγα είχα μια μάνα που μου έλεγε συνέχεια δεν έχω να σας δώσω ….. την λέγαμε την κυρία δεν έχω.»
Η Νατάσα παράτησε τα πάντα ενώ η καριέρα της στην τηλεόραση βρισκόταν στο απόγειο της και κατέβηκε στην Πάτρα για να γίνει όπως είπε «η κυρία της Πάτρας». Είχε βαρεθεί τα πάντα και ήθελε να νιώσει  τι σημαίνει να βάφεις τα νύχια σου, να πηγαίνεις κομμωτήριο και να πίνεις τσάι με τις φίλες σου , όμως δεν το άντεξε παρά μόνο τρεις μήνες. «δεν είμαι εγώ γι αυτά , εγώ θέλω να προσφέρω , να βοηθώ, γι αυτό και άντεξα τόσο λίγο» (η Νατάσα σας είπα δεν μασάει τα λόγια της). Λατρεύει την Αχαΐα , και προσπαθεί να βοηθήσει όσο μπορεί τον τόπο της. Είναι παντρεμένη από το 1997 με τον επιχειρηματία Αλέξη Μετζελόπουλο και έχουν ένα γιο τον Φάνη, που απ’ ότι μου είπε νιώθει τύψεις απέναντι  του. Καθώς η πολιτική τρώει πολύ χρόνο και έτσι ο άντρακλας της , έχει παραπονεθεί γιατί του έλειπε , αλλά όταν τον πιέζει πολύ ,της λέει : άντε καλυτέρα να πας πάλι πίσω στη βουλή.                                                              
Όσο για τα τηλεοπτικά δεν της αρέσει η εκπομπή της Ευγενίας Μανωλίδου, δεν θα πήγαινε στο DANCING να χορέψει αν και στο ζεϊμπέκικο δεν πιάνετε και θα ήθελε η Ρούλα Κορομηλά να βρίσκεται στην τηλεόραση μια φορά το μήνα με μεγάλα σόου. Και επειδή το έχω πει χίλιες φορές πως η κουβέντα  με την Ράγιου δεν ξέρεις που θα σε οδηγήσει  , φτάσαμε και στη επιθυμία της να κάνει ένα τατουάζ , δεν αποκάλυψε βέβαια τι και που.
Κλείνοντας να της ευχηθώ καλή δύναμη ως Αναπληρώτρια γραμματέας γυναίκειων θεμάτων της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ , γιατί ξέρω πως τρέχει ασταμάτητα ….. και θα δανειστώ μια φράση της « θέλω να έχω επιλεκτική μνήμη και καλή υγεία» (συμφωνώ και της το εύχομαι .)
Να ευχαριστήσω πολύ και τα παιδιά του συνεργείου για την εξαιρετική δουλεία τους  . Τον Αλέξανδρο Νικολάου στην κάμερα και τον Ηλία Φρεμεντίτη στον ήχο.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου