24 Μαρ 2011

Μπούρου μπούρου με τον ΠΟΥΡΟΥ.

Από τον Στάθη Πουρουτίδη.
Φίλοι μου και φίλες μου πως είστε ; ελπίζω να περάσατε τέλεια τόσες μέρες που έχουμε να τα πούμε….. όμως ας τα αφήσω όλα αυτά και ας ξεκινήσω την κοινωνική κριτική στους ΣΤΑΡ.









Καταρχήν θα μου επιτρέψετε να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε δυο φίλες μου την Νατάσα Ράγιου και την Γιώτα Μιχαλοπούλου (ξέρουν)
Ας ξεκινήσω όμως με νυχτοπερπατήματα πάλι γιατί ναι πήγα και στον Χρήστο Χολίδη, δεν ξέρω αλλά αυτή την εβδομάδα δεν έκατσα σπίτι καθόλου, όλο μπουζούκια ήμουν. Είχα να πάω και χρόνια και καταλαβαίνετε είπα να το ξεφτιλίσω το θέμα. Βέβαια είχα και καλή παρέα , όλους τους καλούς μου φίλους από το ALTER(Κουσουλός ,Κολοβός ,Καρλιάμπα,Χριστίδου,Αγοραστού,Λασπά,Μανουσακίδου) και εκεί που του δίναμε όλα .έκανα και το ρεπορτάζ μου.  
Είδα λοιπον  Εύα Λάσκαρη (τι γυναικάρα είναι αυτή παιδιά, ήταν   με ένα  στενό φόρεμα που διέγραφε τα πάντα να διασκεδάζει μαζί μας στο ROMEO. Η Εύα ξεσάλωσε, το τι τσιφτετέλι έριξε δεν φαντάζεστε ,είχε κάνει τον ανδρικό πληθυσμό να φυσάει και να ξεφυσάει. Αφήστε που την ώρα που ανέβηκε στην πίστα να παίξει μουσική το μαγαζί σείστηκε ολόκληρο.


Στο διπλανό τραπέζι από εμάς καθόταν και η Έλντα Πανοπούλου.
Το μόνο που έχω να σας πω είναι πως έχω εντυπωσιαστεί, έχει μείνει όχι μισή ,έχει αδυνατίσει όσο δεν φαντάζεστε.
Το μυστικό της από ότι έμαθα είναι το περπάτημα, καθημερινά για 1ωρα περιπατάει και φυσικά προσέχει την διατροφή της.
Η Έλντα λοιπόν διασκέδασε με την παρέα της και την κοινή μας φίλη την Σάντρα Βουτσά (Σάντρα σ’ ευχαριστώ ,ξέρει αυτή η ψυχή).



Εκεί βρέθηκε και ο σκύλος της Χριστίνας Κωλέτσα ,ναι ναι ,η γνωστή αιδώς που τραγουδάει στο ROMEO κουβαλάει και τον σκύλο της μαζί.
Το σκυλάκι μάλιστα έχει εξοικειωθεί πολύ με τον χώρο σε σημείο που κουνιόταν στους ρυθμούς του τσιφτετελιού (αυτό είναι να δίνεις σωστές βάσεις ,βλέπετε ο σκύλος μαζί με τη μαμά στα μπουζούκια για το μεροκάματο) Φοβερό πρόγραμμα στο ROMEO  να πάτε.



Έλενα Παπαβασιλείου. Ο κορίτσαρος του ALPHA, μια γυναικάρα με τα όλα της ,το Ελενάκι λοιπόν πήγε καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου και εξέφρασε το πρόβλημα που είχε στο σχολείο με το στήθος της. Μεγάλος σου λέει ο πόνος της επειδή είχε τεράστιο στήθος .
  Να φανταστείτε φορούσε σουτιέν, κορμάκι, και μπλουζάκι και όλα αυτά για να μην κάνουν ντον – ντον την ώρα της γυμναστικής  όπως είπε. Τι να πει κανείς ,άλλες πάνε και τα φουσκώνουν να γίνουν τούρμπο και η Έλενα τα έκρυβε. Και συνέχισε τις αποκαλύψεις αυτή τη φορά δηλώνοντας πως εδώ και ενάμιση χρόνο είναι μόνη της , τίποτα σου λέει μόνο κανένα φλερτ. Και τώρα σε πίστεψα έχω να σου πω, ενάμιση χρόνο και οι ορμές σου δεν κάνουν ντον ντον; Ε;
Έλα παιδιά μην δουλευόμαστε ας ηρεμήσουμε.

 Συνεχίζω με εμπειρία φρεσκότατη. Πήγα που λέτε σ’ ένα παρτυ γενεθλίων όμως δεν ήξερα και δεν ρώτησα φίλοι μου και φίλες μου. Έτσι λοιπόν αντί να ζήσω μια βραδιά κεφιού και γλεντιού έζησα μια βραδιά συνεδρίου ενός κόμματος (δεν θα εισέρθω σε λεπτομέρειες). Εκεί λοιπόν μεταξύ άλλων βρέθηκε γνωστή παρουσιάστρια ενημερωτικής εκπομπής μαζί με τον αγαπημένο της σε τρελά κέφια η οποία έχω να σας πω έδειχνε να περνά ωραία σε σημείο που με τραβολογούσε όλο το βράδυ να χορέψουμε. Εγώ καταλαβαίνετε ότι την ‘’άκουσα ‘’ για τα καλά. Της ζήτησα να με αφήσει στην ησυχία μου αλλά τίποτα. Ευτυχώς που άρχισα τα σφηνάκια τεκίλας και κάπως άντεξα την όλη κατάσταση. Η παρουσιάστρια αυτή να σας πω ότι ανήκει στο δυναμικό μεγάλου καναλιού και της αρέσει πολύ να ντύνεται με φορέματα και με ακριβά παπούτσια .

Έξαλλος  διαβάζω στην στήλη της Χριστίνας Πολίτη (cosmopoliti)είναι ο κομμωτής Βασίλης Μπουλούμπασης μετά την πρεμιέρα του Dancing, Συγκεκριμένα έγραψε πως: “Einai tragiko merikes kakomoires , karikatoures ths modas , pou apo to kapsimo kai apo thn afra tous anoigoun to stoma tous kai vgazoun ola ta eswterika tous komplex….! OLES 8A 8ELATE ALLA DYSTIXWS DEN MPOREITAI …..ma ti krima!!!!!!!”
Εγώ τι να πω εντυπωσιάστηκα. Επειδή έχει τύχει να τον γνωρίσω, έχω να σας πω ότι εντυπωσιάστηκα. Κάτι τον έχει πειράξει τον Βασίλη, που ειλικρινά δεν απαντάει ποτέ και δεν δίνει σημασία. (Βασίλη γερά συνέχισε την πολύ καλή δουλειά σου και το Πάσχα είναι κοντά)
Πηγή: gossip tv .gr

Ηλίας Ψινάκης και τα λόγια είναι περιττά….. αποθεώστε τον και ναι έγινε κ αυτό. Σε κατάληψη της αίθουσας του Δηµοτικού Συµβουλίου προχώρησαν συµβασιούχοι, που εργάζονται κυρίως στον τομέα καθαριότητας του Δήµου Αθηναίων.Εισέβαλαν στο κτίριο και στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου λίγο πριν ξεκινήσει η προγραμματισμένη συνεδρίαση, αποθέωσαν τον Ηλία Ψινάκη που τάχθηκε στο πλευρό τους. "Ηλία γερά πάρ' τους τα μυαλά". Χαμός πραγματικά και ο Ηλίας φυσικά το έζησε , τάθηκε στο πλευρό τους και ξεκίνησε το γλέντι. Ξεσάλωσε σας λέω .Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο.
πηγή zappit .gr

Ας περιλάβω και την Ευγενία Μανωλίδου που έκανε πρεμιέρα το κορίτσι. Το «Dancing with the stars Daily” δεν κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό, γεγονός που σίγουρα δεν ήταν αναμενόμενο για το κανάλι. Τα νούμερα χαμηλά πολύ χαμηλά και όσο περνάνε οι μέρες γίνονται….. και μονοψήφια. Τι να πω το πουλεν δεν εντυπωσίασε (παιδιά απέναντι από τα μυστικά της Εδέμ και εσείς ). Το μόνο που εντυπωσίασε ήταν το φούξια-λαχανί σκηνικό (τι να πω παιδιά μου, τι γούστο ….. τραγικό). Όλο το δυναμικό του dancing βεβαία έχει παραταχτεί και παρελάσει καθημερινά από την εκπομπή της μπουμπούκας μπας και γίνει κάτι αλλά μάταια. Να πούμε ότι είναι η πρώτη φορά που η Ευγενία παρουσιάζει ζωντανή εκπομπή. Τι να κάνουμε κυρία Μανωλίδου το πολύ το "κύριε ελέησον"  το βαρεθήκαμε.

Ελεονόρα Μελέτη – Γιώργος Λιάγκας και η κόντρα τους ξανά φουντώνει  ….. Τι κι αν το κορίτσι μας πήγε καλεσμένη στην εκπομπή του και ξέχασαν τα παλιά , ήρθε τώρα το DANCING και αρχίσαμε πάλι τα ίδια. Λίγο το σχόλια της Γκολεμά για τα παχουλά μπουτάκια των χορευτριών του , λίγο το άστοχο σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα στο “Πρωινό μου” για την Ελεονόρα Μελέτη, που είπε πως είναι λίγο “τσουπωτή” αρχίσαμε σας λέω.
Η Ελεονόρα πειράχτηκε αρκετά και άρχισε τα ειρωνικά σχόλια μέσα από το twitter της, λέγοντας χαρακτηριστικά το εξής: “Σιχαίνομαι τα κόκαλα. Τώρα έχω αδυνατίσει, έχω στόχο να πάρω 3 κιλά ακόμη. Έχω μπουτάκια και σε όποιον δεν αρέσει να ξεκινήσει δίαιτα”.
Και συνέχισε με τον παρουσιαστή του “Πρωινού μου”, έκανε λόγο για “όρθιο ζώο”, χωρίς βέβαια να κατονομάσει σε ποιον αναφέρεται, αλλά φωτογραφίζοντας τον  Γιώργο Λιάγκα: "Επειδή το θέμα των κιλών σχολιάστηκε και μάλιστα από τους πλέον ακατάλληλους. Θα πω ότι δεν μπορώ να ακούω ένα όρθιο ζώο, έναν άντρα να μιλά για τα κιλά των χορευτών του "Dancing with the stars". Ό,τι δεν είναι μαύρο δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι άσπρο. Αν κάποιος δεν έχει 1,70 πόδι δεν σημαίνει ότι είναι και χοντρός".
Μάλιστα αυτά είναι παιδιά ξεκατινιάσματα σας  λέω ( πάντως έχω να πω πως η Ελεονόρα έχει απόλυτο δίκιο και αν κάποιοι μπορούν να το τολμήσουν και να μην κάνουν τα κοκόρια Ελεονόρα γερά )

Πρόταση για ποτό αν δεν έχετε πάει στο «beat» που βρίσκεται στην πλατειά Καρύτση 7 , να πάτε είναι εκπληκτικό μαγαζί και έχω να σας πω ότι αυτή την Κυριακή θα είναι ο Ζακ Στεφάνου.( εμπιστευτείτε με και θα γίνει στέκι σας )

Και θα κλείσω με άλλο ένα Quiz

Αυτός γνωστός δημοσιογράφος μεγάλου καναλιού. Ανήκει στην ψυχαγωγία , είναι μελαχρινός, γύρω στα 35 , του αρέσει να κάνει πλάκες και  πριν λίγες μέρες ήταν σε μαγαζί μόνος του και έπινε τα πάντα ,σε σημείο που και τα γκαρσόνια φοβήθηκαν. Όμως ο ίδιος δεν πτοήθηκε καθόλου συνέχιζε να πίνει και να φλερτάρει (εδώ σας θέλω). Τον συγκεκριμένο κύριο τον απολαμβάνουμε τηλεοπτικά κάθε μέρα κάνοντας μας να γελάμε με τις ατάκες του και όχι μόνο.
Θα επιστρέψω και αυτό δεν είναι απειλή δεν είναι υπόσχεση είναι απλώς η πραγματικότητα …..


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου