23 Μαρ 2011

Μαριγώ Λεμού-Πατίτσα: ‘’ Είναι κακώς παρεξηγημένη η σχέση νύφης-πεθεράς’’

Από την Αργυρώ Λαδά

Να πεθερά… να μάλαμα!

Και ύστερα σου λένε που να βρεις καλή πεθερά…
Ορίστε λοιπόν η απόδειξη, που καταργεί τον κανόνα,  των κακών σχέσεων μιας νύφης και μιας πεθεράς στην Ελλάδα!

Μια γυναίκα σαν την κα Μαριγώ Λεμού-Πατίτσα,  βρέθηκε στη πρώτη σειρά των θέσεων του  ‘’Dancing With The Stars’’ για να παρακολουθήσει εχθές το βράδυ με μεγάλη προσοχή την εξαίσια χορογραφία της όμορφης νύφης της,  που όχι μόνο δεν εναντιώθηκε στην απόφαση της Μαριέττας να συμμετάσχει στο τηλεοπτικό σόου αλλά δήλωσε έτοιμη να τη βοηθήσει με κάθε τρόπο.  

H κα Μαριγώ Λεμού-Πατίτσα δήλωσε ότι βρίσκεται στο πλευρό της νύφης της, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Espresso και στη Σάσα Σταμάτη ,  μίλησε για την σχέση της με την νύφη της, Μαριέττα Χρουσαλά.

Αξίζει να διαβάσετε κάποια αποσπάσματα  από τη συνέντευξη. 

Πώς αισθάνεστε για τη συμμετοχή της Μαριέττας στο «Dancing with the stars»;
Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά και είμαι υπερήφανη. Το χάρηκα πολύ. Είναι μια νέα κοπέλα, έχει στόχους και όνειρα. Γιατί να μην τη στηρίξουμε;

Το συζήτησε μαζί σας; Βεβαίως και της είπα από την πρώτη στιγμή ότι μου ακούγεται πάρα πολύ ωραίο.

Έπαιξε ρόλο ότι πρόκειται για ένα φιλανθρωπικό talent show; Βεβαίως και έπαιξε. Εμείς είμαστε φιλάνθρωποι. Οι γονείς μου μας άφησαν παρακαταθήκη και ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα. Γι’ αυτόν τον λόγο, επειδή γίνεται για φιλανθρωπικό σκοπό, είναι ακόμη καλύτερα που συμμετέχει.

Σήμερα το βράδυ θα την παρακολουθήσετε; θα την ψηφίσετε; Βεβαίως και θα την ψηφίσω. Έχω πει σε όλο τον περίγυρο μου να την ψηφίσει. Από μένα θα έχει εκατό με εκατόν πενήντα ψήφους. Εγώ αγαπώ τον γιο μου και, αν εκείνος αισθάνεται  καλά, αισθάνομαι κι εγώ το ίδιο που είμαι μάνα του.

Λαχταράτε ένα εγγονάκι;
Φυσικά και το λαχταρώ, αλλά να κάνει πρώτα αυτό που προέκυψε και ύστερα… Άλλωστε, δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μαζί.

Είστε δεμένες πολύ πάντως, γιατί συνήθως η νύφη με την πεθερά τσακώνονται…
Έχουμε πολύ καλή σχέση. Άλλωστε, δεν είμαστε κάθε μέρα μαζί και δεν υπάρχει τρι­βή. Η Μαριέττα είναι πολύ ευ­γενική. Είχαμε πάει και στη Νέα Υόρκη και περάσαμε μάλι­στα πολύ ωραία. Ήταν και ο άλ­λος μου γιος εκεί. Είναι κακώς παρεξηγημένη η σχέση νύφης-πεθεράς. Πολλές φορές υπάρχει ζήλια και γίνεται ρήξη, όπως λένε, εμείς όμως δεν έχουμε τέτοια πράγματα. Δεν έχουμε κάτι να ζη­λέψουμε η μία από την άλλη. Πάντα το παιδί μου θα είναι παιδί μου και σε εκείνη θα είναι ο άνδρας της. Αν μπορούν οι δύο γυναίκες να το ξεχω­ρίσουν, αυτό είναι πάρα πολύ ωραίο, θα είναι πάντα για εκείνη ο άνδρας της και για μένα πάντα το παιδί μου.

Η κυρία Μαριγώ Λεμού-Πατίτσα αποκαλύπτει πως η Μαριέττα Χουσαλά δεν ανακατεύεται στα εφοπλιστικά και ‘’παίζει’’ σε τομείς που η ίδια γνωρίζει, όπως είναι η μόδα , χαρακτηρίζοντας την νύφη της ως ευγενική και διακριτική κοπέλα.    

Σε ερώτηση που δέχτηκε από τη δημοσιογράφο για αν πιστεύει πως θα τα πάει καλά η Μαριέττα στο ‘’Dancing with the starς’’ εκείνη απάντησε ότι είναι αισιόδοξη στη ζωή της και βλέπει το μπουκάλι μισογεμάτο σε όλες τις καταστάσεις ‘’… Η Μαριέττα είμαι βέβαιη πως θα πάει μπροστά. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ήταν και Σταρ Ελλάς αλλά και μορφωμένη κοπέλα. Ο γιος μου δεν έκανε λάθος επιλο­γή. Ποιος τον μεγάλωσε όμως;’’

Για την ίδια, η κα Μαριγώ Λεμού αποκάλυψε στη συνέντευξή της ότι και χορεύει αλλά και κάνει γυμναστική γιατί ο ρυθμός είναι μέσα στο αίμα της, ενώ συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ότι χορεύει ακόμη και στη κουζίνα της. 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου