9 Μαρ 2011

Το Σεξ Που Έζησα Και Πάντα Ονειρεύομαι.

Από τον Λεωνίδα Σπετσιώτη.

Ειλικρινά αυτά που θα γράψω ανήκουν μόνο στη δική μου φαντασία, εγώ το θέλω έτσι . Εσείς απλώς απολαύστε το.

Το ιδανικό σεξ για εμένα θέλει πάθος, έλξη, να νιώθω μέσα μου πως δίνομαι ολοκληρωτικά…

Θέλω το θρόισμα των φύλλων να ακούγετε στα αφτιά μου, όπως και να ακούω τον ήχο των κυμάτων που παφλάζουν, θέλω να νιώθω πως τώρα τα συναισθήματα μου είναι στο φουλ, να με τρελαίνουν να με κάνουν να νιώθω την απόλυτη ηδονή.

Δεν μου αρέσει η βιαιότητα, μ’ αρέσει ο ρομαντισμός που διακατέχεται από το πάθος των δυο που εκείνη την ώρα θέλουν να γίνουν ένα σώμα…..

Δεν μπορώ τα χυδαία ούτε τα βρώμικα, δεν έχουν να μου δώσουν κάτι.
Το σεξ άλλωστε είναι ένα μεγάλο αγαθό που αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να το εκχυδαΐσουμε .

ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΛΑ;                             

Ένα χάδι, ένα βλέμμα που θα σε διαπεράσει …..θα σε κάνεις να νιώσεις ένα ρίγος στην καρδιά, μια γλυκιά κουβέντα , ένα χέρι που θα χαϊδέψει το κορμί σου και θα αρχίσει το πάθος μέσα σου να ξεχειλίζει είναι αρκετό. Δεν θέλει κόπο άλλωστε θέλει τρόπο.
Και πιστέψτε αν είναι απέναντι σου το άλλο σου μισό θα το έχεις . Και πριν συνεχίσω να σας καταθέτω το ιδανικό σεξ πάντα πρέπει να είναι ασφαλές ,έτσι;

Για εμένα παίζει σημαντικό ρολό η κουβέντα την ώρα της πράξης και όχι …..το τι σου κάνω μανά μου ή η σιωπή .
Εκείνη την ώρα ζεις το απόλυτο και εσύ πρέπει να το πεις. Άλλωστε αυτό είναι η ζωή να βγάζεις από μέσα σου αυτό που αισθάνεσαι .Και προπαντός το σεξ για εμένα θέλει το χρόνο του δεν είναι μονό η πράξη και φύγαμε.
Μην το κάνετε αυτό ,αφήστε ελεύθερο τον εαυτό σας, κάντε αυτό που νιώθετε εκείνη τη στιγμή, μην το σκέπτεστε ,μην βάζετε όρια δεν υπάρχουν.
Οι φραγμοί δεν χωρούν στο σεξ.

Κάπως έτσι το ζω, παθιάζομαι συνεχίζω γιατί αυτός ο άνθρωπος μου χαρίζει στιγμές ευτυχίας ,στιγμές που το μυαλό σταματά να σκέπτεται τα κενά και μίζερα πράγματα της καθημερινότητας ,αλλά εκείνη την ώρα σου δίνει  το 100% της , 100% σ’ εσένα και μονό!
Είμαι εγώ για εμένα και για εσένα που είσαι διπλά μου…..
Όταν τελειώσει η πράξη , δεν τελειώνει το σεξ. Συνεχίζει με το παθιασμένο φιλί της ικανοποίησης, με το σ’ αγαπώ που θα πω, με το άγγιγμα των κορμιών μας, μ’ ένα χαμόγελο με μια συζήτηση που θα έχει να κάνει μ’ εμάς τους δυο που πριν λίγα λεπτά ενωθήκαμε εις σάρκα μιαν.

Η ώρα που τελειώνει το σεξ δεν υπάρχει για εμένα . Εμείς αποφασίζουμε να το τελειώσουμε γιατί δεν αντέχουμε άλλο. Όχι από κούραση αλλά από έλλειψη της ηδονής .Ένα καλό σεξ είναι μια ανάμνηση που την αναπολείς και την αναζητάς, εύχεσαι να σου συμβαίνει συνεχεία ,έτσι ώστε να μπορείς να ξεμπλοκάρεις και να αφήνεσαι στα χέρια της-του συντρόφου σου .Ειλικρινά σε πάει παρακάτω περά από την σωματική ανάγκη το σεξ αγαλλιάζει την ψυχή σου …..

Δείτε το ως ένα παιχνίδι ,ένα αληθινό παιχνίδι που παίζετε για εσάς τους δυο και έχει νικητές …..εσάς. …..

ΣΕΞ ΛΟΙΠΟΝ….. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ


ΥΓ.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ λοιπόν, σε μια παραλία, μετά από μια τυχαία γνωριμία και ένα τρελό μπουγέλο ,με βλέμματα που έλεγαν πολλά και μια έντονα ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα, έζησα αυτό που σας ανέφερα πιο πάνω ….. ήταν …..εγώ …..


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου