11 Μαρ 2011

Sex από την πρώτη φορά. Ναι ή Όχι;

Από την Κλαίρη Μιχοπούλου.


Ένα υπέροχο καλοκαιρινό βράδυ διακοπών, κάπου σε ένα νησί των Κυκλάδων…
Η μουσική με  συνεπαίρνει, τα mojito, έρχονται το ένα μετά το άλλο κι εγώ χαλαρή κι ανέμελη μετά από έναν δύσκολο και απαιτητικό χειμώνα  απολαμβάνω τα πάντα…  

Την αύρα  της θάλασσας, τον κόσμο που πηγαινοέρχεται, την χαζοκουβέντα με τις φίλες μου, το φεγγάρι που βλέπω από το λευκό πεζούλι που κάθομαι, το καλοκαίρι ολόκληρο…

Τον  είδα να πλησιάζει από την απέναντι πλευρά του bar. Δεν ξέρω πως,  αλλά κατάλαβα ότι ερχόταν σε μένα, ότι ήθελε κάτι να μου πει. Χαμογέλασα εκείνος μου συστήθηκε και μου είπε κάτι κοινότυπο,  τύπου: αν έρχομαι  στο νησί για πρώτη φορά. Τα mojito άρχισαν να εναλλάσσονται με σφηνάκια καρπούζι. Το αίμα να κυλάει στις φλέβες πιο γρήγορα, η καρδιά να χτυπάει πιο δυνατά . Δυο ώρες αργότερα 8.00 το πρωί πια, κάναμε μπάνιο,  οι δυο μας στην παραλία… Και μετά sex. Απίστευτο, ανεπανάληπτο, μαγικό!


Λάθος! Μου είπαν οι φίλες μου σαν αμείλικτοι δικαστές,   όταν τους διηγήθηκα τα καθέκαστα.. Δεν έπρεπε από την πρώτη φορά! Τι θα πει για σένα ; Πως θα σε χαρακτηρίσει ; Δεν θα σε αντιμετωπίσει σοβαρά  θα πει ότι είσαι εύκολη, ότι το κάνεις με τον καθένα ότι δεν είσαι σοβαρή ότι είσαι π…..

Αυτά και άλλα πολλά άκουσα εκεί στο νησί των Κυκλάδων πάνω στην ξαπλώστρα ντάλα μεσημέρι .


Από τότε αναρωτήθηκα πολλές φορές ποιος είναι αυτός που καθορίζει τελικά,  τι θα κάνω εγώ με το κορμί μου τις επιθυμίες μου, τη διάθεσή μου, τα θέλω μου…
Ποιος είναι αυτός που θα αποκαλέσει εύκολη μια ενήλικη γυναίκα,  που το 2011 κάνει ότι οι άνδρες από την Αρχαιότητα; Κι αν υπάρχουν κάποιοι που θα με αποκαλέσουν έτσι,  εμένα  γιατί θα πρέπει να με αφορά ; Από τη στιγμή που δεν βλάπτω κανέναν,  που δεν απατάω τον σύντροφό μου γιατί θα πρέπει να φρενάρω;

Γιατί θα πρέπει να αρνηθώ όμορφες, αυθόρμητες στιγμές που στη ζωή, έρχονται λίγες φορές; Για να μη δώσω λάθος εντύπωση… Εκείνος λοιπόν που με προσέγγισε  και επεδίωξε να κάνουμε sex τις πρώτες ώρες της γνωριμίας μας σκέφτηκε τι εντύπωση θα κάνει σε μένα ;
Αλλά βέβαια η λέξη π…….α δεν υπάρχει στο αρσενικό αλλά μόνο στο θηλυκό γένος!


Και δημιουργήθηκε από τις ενοχές, τις παλιότερες κοινωνικές δομές, τα ταμπού και τα πρέπει που είχαν στο κεφάλι τους οι προγιαγιάδες μας  και τα πέρασαν στις μαμάδες μας κι εκείνες σε εμάς…

Αυτή η στενομυαλιά που παλιότερα ήθελε τη γυναίκα παρθένα,  να κάνει sex μετά τον γάμο στο σκοτάδι, να μην ξέρει τι σημαίνει απόλαυση, δίνω και παίρνω στον έρωτα, οργασμός…

Που για να τον «τυλίξει», δηλαδή να τον φέρει στα σκαλιά της εκκλησίας έπρεπε να τον έχει αναμμένο,  ανικανοποίητο.

Κορίτσια το κορμί μας είναι δικό μας και όλες, μα όλες δικαιούμαστε την απόλαυση!
Το πώς την αναζητά,  ή τη βρίσκει η κάθε μία από εμάς είναι δικό της θέμα, εξαρτάται μόνο από εκείνη και από κανέναν άλλον !


Η ζωή είναι πολύ σκληρή και οι χαρές της και οι ομορφιές της μετριούνται στα δάχτυλα του χεριού. Δεν μας προσεγγίζουν πάντα άντρες που μας αρέσουν, δεν είναι πάντα ειδυλλιακές οι συνθήκες κανείς δεν ξέρει τι θα ξημερώσει αύριο…

Είναι αμαρτία και ιεροσυλία να διώχνουμε τις χαρές που μας έρχονται  επειδή κάποιοι θα μας κακοχαρακτηρίσουν,   ή επειδή δεν μπορούμε να βγάλουμε από το κεφάλι μας απαρχαιωμένες λάθος αντιλήψεις.

Ας ζήσουμε ότι καλό μας έρχεται, χωρίς γκρίνιες και δεύτερες σκέψεις.
Γιατί το καλό που έρχεται είναι ευλογία!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου